Projekt

Kia Danmark

Email marketing har vist sig være drøneffektivt

Fordi marketing automation platformen hjælper Kia Danmark med hele tiden at være til stede hos nye og eksisterende kunder. Emails giver mulighed for at være i kontakt med målgruppen på en mere personlig og direkte måde. Det er samtidigt en marketingkanal, som Kia Danmark har fuld kontrol over - og som det ser ud nu, sender emailen rigtig mange friske leads ud til forhandlerne.

  • Jeg har etableret en marketing automation platform
  • Den indhenter data fra websitet og et centralt datacenter
  • Den sorterer data i kundesegmenter
  • Den beregner interesser og købsmodenhed
  • Og den sikrer en god brugeroplevelse frem for alt
  • Jeg har ideudviklet og implementeret flere email marketing flows
  • De følger op på bilinteresser
  • De sender friske leads ud til forhandlerne
  • De holder kontakten med eksisterende Kia-ejere
  • Og jeg skriver og designer alle mails
Ann Schyberg har skrevet tekster for os, der har været med til at generere flere hundrede millioner i omsætning.

Kenneth, Kia Danmark

Scroll to top